2014-07-27

Hippodrome

Så igår började dagen lite lungt med lite skype med Linn och sen blev det en promenad in till Richmond längs med floden. På kvällen tog jag bussen in till Kingston för att träffa Chalotte. Vi åt på Frango's, tror jag det heter, innan vi gick till först The Kings Tun innan vi gick vidare till Hippodrome. Vi hade jättekul och träffade en del nya människor bl.a tysken och cheeseman. Jag vet! Vi tyckte att det var jätteroligt! Han kommer från nya zeeland och heter faktiskt cheeseman i efternamn. Hur kul som helst! Hans id-kort ser nästan lite fake ut så han brukar alltid bli stoppad när han ska visa sitt id utomlands. Det och att han heter cheeseman. Så varje gång han går ut så tar han med sig sitt pass också. 
Jättegoda veggieburgaren på Frango's

Jag och min nyfunna franska vän Chalotte på hippodrome. Jepp, den bilden twittrade vi så den hamnade på storbildsskärmarna där inne. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar