2014-05-17

Lumix GF5

Jag har hittat min nya kamera! Jag vill verkligen ha en ny kamera men jag vill inte ha en superstor systemkamera även om de kanske är bäst. Hur som helst så har jag nu hittat en kamera som jag vill ha nämligen en Lumix GF5. Den är bra, kompakt och helt perfekt för mig. Så nu gäller det att spara, spara och spara så jag kan köpa den här älsklingen. Datorn är lite seg och vill inte lägga upp en bild så om ni vill veta hur den ser ut så får ni söka på det :)


// I have found my new camera! I really want a new camera but I don't want a super big system camera even if they might be the best. So now I have found a camera that I want, it's the Lumix GF5. It's a good camera, compact and completly just made for me. So now I have to save money so I can buy this sweet little thing. My computer is a bit off it's game right now and don't want to uploade a photo of it so if you want to know how it looks you have to google it :) 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar