2014-05-07

Intervju...

Först så var jag på ett personligt möte på YOU med min "handläggare". Det gick jättebra och hon talade om att hon och den andra tjejen som håller i det här hade fått en väldigt bra bild av mig trots att vi bara har träffats två gånger tidigare (då i grupp). Så det var ju hur kul som helst att få höra :) Vi hade bara 20 min på oss att prata och de minutrana gick väldigt snabbt och det känns som vi knappt hann med något alls. Vi pratade lite om hur jag såg på framtiden och vad jag ville jobba med. De flesta i gruppen vill jobba på en gång medan vi är några få som vill börja studera istället. De andra som vill studera är väldigt inriktade på vad de vill studera till och behöver vidga sitt perspektiv. Jag är tvärtom. jag vill studera så himla mycket så jag måste "smala av" lite (eller ganska mycket).


Sen var jag även på intervju för ung resurs. Den gick väldigt bra om man får tro vad de sa. De trodde helt klart att jag var en av de som skulle få börja jobba på förskola nu 19:e maj. Det är ganska snart. Hela maj har jag fullbokat med möten, intervjuer, föreläsningar och samtal så det blir lite annorlunda jämfört med tidigare månader men det ska bli skoj!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar