2014-04-22

Mina mål

Från och med nu kommer jag att skriva mycket på bloggen om min träning. Tydligen så ska man skriva sina mål på typ sin blogg, twitter eller facebook för att om andra känner till ens mål så ska det vara lättare att hålla dem också. Så mina mål är följande:


Mina Mål:
- kunna springa 2,5 km utan att behöva gå
- slimma och tona magen så man kan se mina(kommande) magrutor
- få en bättre hållning
- äta bättre
- snygga till lår och rumpa
- kunna göra 10 armhävningar (riktiga inte med knäna i golvet)




Okej så det är mina mål. jag kanske kommer att lägga till något eller några vid senare tillfälle. Men de här målen ska jag försöka att klara till sommarn även om jag ska fortsätta med många av dem efter sommarn också naturligtvis. Så nu vet ni det! Om ni känner att ni vill komma igång med träningen eller att ni inte får några resultat så skriv upp klara mål med en deadline ni också.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar