2013-10-21

Lite av vad som har hänt i helgen

I fredags så hjälpte jag min lillasyster att fixa till sig inför skolan. Eftersom det är halloween så skulle de klä ut sig och hon hade ju självklart inte fixat någonting så en halvtimme innan hon skulle till skolan sminkade jag henne lite snabbt, lånade ut ett vitt linne, guldhårband och guldörhängen och fixade hennes hår. Hon blev en moderntids grekisk gudinna eller nåt... Så här blev resultatet.
Haha jag vet!! Lat som inte orkade vrida bilden. P.S hon ska alltid se så uttråkad eller sur ut...
 
Hela lördagen var jag hemma och packade ( ahh vi flyttar snart!!! ) medan mamma, Mona och Aili var på hopptävling ute på Hamre. På söndagen var jag hemma och packade ännu lite mer medan de andra hade sitt pass i kiosken ute på Hamre ridskola. Efter de så åkte jag, mamma och Mona ut till Strömsholm där vi gick med hundarna och sen tog en fika på Markan. Jag tog en räksmörgås för jag var så hungrig och gud vad gott det var! Har inte ätit en räksmörgås på hur länge som helst så jag hade helt glömt bort hur gott det är!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar